God Of Cram

نوشته های یه خرخون برتر در خاورمیانه (و نزدیک و دور :D)

God Of Cram

نوشته های یه خرخون برتر در خاورمیانه (و نزدیک و دور :D)

امتحان عربی

سلام ، فردا امتحان عربیه و ما هم به شدت در حال تلاش هستیم تا نتیجه خوبی بگیریم ، به لطف خدا می خوام کل متن درس1 رو ترجمه و ترکیب کنم و بعد هم 100تا سوال امتحان نهایی اش رو قورت بدم  البته بازم جمع نمیشه و تستای کنکور میمونه که اونم به موقعش حسابشو میرسم

فعلا خوب بوده ، ریاضی 19 و دینی20 ادبیات20 زبان فارسی 19 (امان از درس تکواژ ) فیزیک 17  شیمی20 زیست20 زمین20 انگلیسی20 

عربی هم ایشالله هفته بعد با خبرای خوب و 20 میام پیشتون

واقعا یکی از مشکلات بزرگ جوامع نخبه و شکمو خواب ظهره ! یعنی مگه میشه آدم ناهار سبک بخوره اونجوری که حال نمیده :))

سنگینم می خوری راحت 2ساعت خواب  بعدش باید زد 

خوابم که می زنی میشی مث امشب یا باید شب دیر بخوابی یا شب زود بخوابی و درسا بمونه

یه کارنامه عجیب غریب تو کانون قلمچی بچه های فروم کنکور پیدا کردن معلومه یارو از اون گنده های تقلب بوده

اینجاس که باید گفت : خدای تقلب  اگه کنجکاو شدید برید اینجا http://www.kanoon.ir/Public/StudentProfile.aspx?year=94&pid=936160132

اگه جلسات نحوه تقلب بزاره به صورت فوق سرّی و محرمانه فکر کنم از کلاس کنکور بیشتر پول در بیاره (LOL)

الان متن درسو بررسی و ترکیب می کردم فرار کردم :D چقدر این کان و ان اینا کاربرد داره تو درس من که اصلاً یادم نیست چی بودن !

واقعا تست نزنی عربی رو فراموش می کنی خودم حداقل 6بار اونارو خونده بودم

عوض باید تا شنبه هفته بعد یه روز بشینم عربی سال پیش قواعدش رو جمع کنم ، مثلا 4شنبه و 5شنبه و جمعه هرروز 1درس ، که بشه معلوم و مجهول ، و اون 2تا درسی که درباره ادوات جازمه و حروف ناسخه بود.

عجب :| :D 

درس 10 هم یادمه انّ اینا توش بود ولی فک نکنم دیگه وقت شه

باید بزاریمش واسه تابستون کنکور که دومو میگ*یم

یا علی مدد ،

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.